نام و نام خانوادگی: سمیرا بابائی
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد رشته تحصیلی: فناوری اطلاعات سلامت گرایش: - سمت: مسئول it دانشکده ایمیل: smrbabaei94@gmail.com شماره مستقیم: 35633168-044 |
|
ساعات کاری سالن کامپیوتر: 8 صبح لغایت 3 عصر، از روز شنبه تا چهار شنبه و خدمات ارائه شده طبق برنامه و مقررات نصب شده در پانل سالن کامپیوتر صورت می گیرد. |
|
شرح وظایف
رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کلیه سیستمهای رایانه موجود در شبکه تهیه شناسنامه کامپیوترهای شبکه، نگهداری و بازدید دوره ای از سرورها، سوئیچ ها، روتر ها و سـایر تجهیـزات شـبکه نگهداری و مدیریت شبکه بررسی و بکارگیری روشها و راهکارهای مقابله با نفوذ و آلودگی های ویروسی پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری از کلاسهای مجهز به دیتا پروژکتور نگهداری و حفظ ارتباطات شبکه با دانشگاه و ارجاع اشکالات مربوطه، به دانشگاه پشتیبانی فنی کلیه سیستمهای شبکه پشتیبانی نرم افزاری از کلیه نرم افزارهای کاربردی مورد استفاده در شبکه ( اتوماسیون اداری، نرم افزارهای آموزش، وب سایت، حضور و غیاب، حسابداری حقوق و دستمزد، آنتی ویروس، Ftp دانشکده و ... ) خرید تجهیزات و قطعات کامپیوتری با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در بازار انجام مراحل کارشناسی ، خرید ، تعمیر و بروز رسانی تجهیزات IT اسمبل و نصب و راه اندازی سیستم های کامپیوتری مشاوره در زمینه IT و راهنمایی و همکاری با مدیران ، کارمندان و دانشجویان در انتخاب نرم افزارهای موجود ،سخت افزار و بانکهای اطلاعاتی و سایر منابع مورد نیاز جهت رفع نیازمندیها بررسی محصولات و سیستمهای موجود و پیشنهاد جایگزین های احتمالی در جهت جوابگویی به نیازمندیهای مشخص شده نصب ، تنظیم و تغییر نرم افزارهای، شبکه ها ، بانکهای اطاعاتی و سایر سیستمها توسعه زیر ساختهای شبکه بازدید دوره ای از کلیه سیستمهای رایانه ای موجود در شبکه پشتیبانی و بروز رسانی از سرورهای موجود ارتقا سرورهای محلی به منظور بهینه سازی ارائه سرویس به کاربران اقدام درجهت اتصال و یا انفصال کامپیوترهای موجود در حوزه بنا بر نیاز و فراهم نمودن مقدمات لازم و انجام تنظیمات مربوطه منطبق بر فرآیندهای مدیریت فناوری مدیریت و پشتیبانی از شبکه داخلی و ارتباط آن با شبکه خارجی برطرف نمودن اشکالات کاربران در استفاده از سرویسهای شبکه دانشگاه طبق فرآیندهای مدیریت فناوری پشتیبانی و نگهداری شبکه wireless و رفع عیب آن تحلیل و بررسی انواع سطوح دسترسی کاربران تخصیص انواع سطوح دسترسی کاربران ( اینترنت و اینترانت و پرینت ) تحلیل در راستای زیر ساختها و شبکه ارائه سامانه ها جهت تسهیل در امور خدمات رسانی حفظ امنیت فیزیکی محیط اتاق سرور- دما و دقت در عبور و مرور ها نگهداری و مدیریت زیر ساخت شبکه نگهداری و مدیریت و پشتیبانی و سرویس شبکه Lan شرکت در جلسات مدیریت فناوری دانشگاه به روز نگه داشتن مطالب بخش فناوری اطلاعات در وب سایت (اخبار و اطلاعیه ها و ... ) مطالعه واظهار نظر در خصوص طراحی وپیاده سازی سیستمهای کاربردی اظهار نظر درخصوص نوآوریها وطراحیهای جدید فن آوری اطلاعات تحقیق، پژوهش و مطالعه و کسب آگاهی از سیستمهای مختلف ارتباطی و اطلاعاتی و ارائه راه حلهای مناسب، به منظور توسعه و بهبود سیستمهای شبکه در جهت توسعه ارتباطات فرهنگسازی و تلاش در جهت استفاده کاربردی از سیستمهای اطلاعاتی، بانکهای اطلاعاتی در جهت ارتقاء طرح تکریم ارباب رجوع و ارائه طرحهای مناسب با استفاده از سامانههای فناوری اطلاعات ارسال گزارش فعالیت های انجام شده ( سخت افزار ،نرم افزار ،شبکه ) در قالب فرم های تدوین شده |